جمعه 31 فروردین 1403   23:05:23
اخبار دانشگاه
1394/9/20 جمعه حضور جمعی از اساتید و اعضای علمی دانشگاه و برخی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در محل غرفه دانشگاه پیام نور اردستان در یازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان در طی چهار روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، که میزبان علاقه مندان به حوزه پژوهش و فن آوری بود برخی اساتید و افراد سرشناس ضمن حضور در غرفه مراکز آموزش عالی شهرستان اردستان که با مدیریت دانشگاه پیام نور اردستان بر پا گردیده بود حاضر و اقدام به برگزاری میز گردهای تخصصی پیرامون موضوعات مختلف نمودند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس جدید و فعال دانشگاه پیام نوراردستان از نخستین میهمانان حاضر در این نشست‌ها بود که با دغدغه ارتقای سطح پژوهشی در مرکز تابعش، دراین میز گرد حاضر و از تدوین برنامه ای بومی و جامع جهت رفع معضلات پژوهشی همکاران د رآینده ای نزدیک خبر داد. ایرج پور برخی ازمشکلات حوزه پژوهش را فقدان نهادینه شدن فرهنگ و گفتمان پژوهش در کشور دانست و لزوم بازنگری در حوزه را خواستار شد.

دکتر نصر اصفهانی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اردستان نیز که در برپایی این غرفه به منظور توانمندی های دانشگاه متبوعش نقش بسیار پر رنگی را ایفا نموده بود با معرفی چند اختراع در این میز گرد حاضر شد. وی از اعلام آمادگی دانشگاهش جهت همکاری نزدیک با دانشگاه پیام نور به منظور راه‌اندازی نخستین مرکز رشد علم و فن آوری شهرستان خبر داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر