اطلاعيه هاي آموزش
زمانبندی تعیین محل آزمون پایان ترم
شهریه متغیر کلیه دانشجویان متقاضی مهمان (ترمی، دائمی)  به شیوه زیر محاسبه می گردد:
  • 1394/10/13 یکشنبه شهریه متغیر کلیه دانشجویان متقاضی مهمان (ترمی، دائمی) به شیوه زیر محاسبه می گردد:
    1- شهریه متغیر متقاضیان مهمان یا مهمان دائم به مراکز چهارگانه شهر تهران برای مقطع کارشناسی با ضریب 2 و برای مقطع کارشناسی ارشد با ضریب 1.6 محاسبه و اخذ می گردد. 2- شهریه متغیر متقاضیان مهمان یا مهمان دائم به مراکز استانها و شهرهای لواسان، دماوند، ری و حسن آباد برای مقطع کارشناسی با ضریب 1.8 و برای مقطع کارشناسی ارشد با ضریب 1.4محاسبه و اخذ می گردد. 3- شهریه متغیر متقاضیان مهمان یا مهمان دائم از مراکز با نواحی پایین تر به بالاتر به غیر از شهرهای مذکور بند 1 و 2 برای مقطع کارشناسی با ضریب 1.6 و برای مقطع کارشناسی ارشد با ضریب 1.2محاسبه و اخذ می گردد
قابل توجه مدرسین محترم مدعو ( حق التدریس )
  • 1394/9/15 یکشنبه قابل توجه مدرسین محترم مدعو ( حق التدریس )
    به اطلاع می رساند مدرسین محترمی که تمایل به همکاری به صورت حق التدریس با دانشگاه پیام نور مرکز اردستان را دارند لازم است فرم بررسی صلاحیت فردی را دانلود و پس از تکمیل به آدرس ایمیل m.mollaei@pnu.ac.ir ارسال نمایند.
قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد
قابل توجه دانشجویان کارشناسی
لغو کلاسها
  • 1394/8/6 چهارشنبه لغو کلاسها
    جهت اطلاع از لغو کلاسها به سایت سهبا به آدرس sahba.pnu.ac.ir مراجعه فرمائید.
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم
  • 1394/3/5 سه‌شنبه قابل توجه کلیه دانشجویان محترم
    دریافت کارت آزمون از تاریخ 94/3/5 الی 94/4/7 قابل دریافت می باشد. تذکر: دانشجویان بدهکار حداکثر 24 ساعت پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.
گزارش 79 (کارنامه ترمی)
  • 1394/2/28 دوشنبه گزارش 79 (کارنامه ترمی)
    بدینوسیله به اطلاع می رساند: گزارش 79 (کارنامه ترمی) جهت تمامی دانشجویان (در صورت پرداخت شهریه کامل) در سیستم جامع آموزشی فعال می باشد. خواهشمند است در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.
1