شنبه 1 اردیبهشت 1403   05:04:55
1399/2/1 دوشنبه
    
بيشتر
اخبار دانشگاه


مراسم بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسم بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن روز یکشنبه 3 بهمن ماه سال 1400 و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر و با حضور دکتر پیمان آقایی رئیس محترم  دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و دکتر حسن رضا یوسفوند ریاست محترم پیشین پیام نور استان لرستان از بانوان کارمند دانشگاه پیام نور مرکز اردستان تجلیل شد.
دکتر محمد ابراهیم ایرج پور: ضمن تبریک این روز فرخنده، داشتن سعه صدر، وفاداری و محبت در روابط خانوادگی را از جمله ویژگی ها و صفات بارز حضرت زهرا (س) دانست و اظهار امیدواری کرد که همه زنان و مردان جامعه ما خود را برای رسیدن به اعتلا و کمال انسانی به آن صفات مزین کنند.
دکتر پیمان آقایی: مرکز اردستان را از مراکز با ثبات و دارای نیروی انسانی کارامد معرفی کرد و بر استفاده از ظرفیت ها و پتاسیل های موجود تاکید نمود و همدلی کادر علمی و اداری را عامل موفقیت مرکز اردستان دانست.
دکتر حسن رضا یوسفوند: سیاست دانشگاه ها را سیاست تحول و حرکت به سمت دانشگاه مدرن و نسل چهارم دانست لیکن اظهار داشت تا آن زمان می بایست برای تقویت بدنه دانشگاه و عبور از شرایط فعلی تلاش نمود.

در پایان، با اهدای شاخه گل از خانم های همکار تجلیل شد.
                                                                                                      روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان
 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر