پنجشنبه 9 فروردین 1403   20:58:58
1399/2/1 دوشنبه
    
بيشتر
اخبار دانشگاه
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان اصفهان خبر داد: مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی‌ارشد تا ۲۵ اسفند ماه تمدید شد. ✍🏼 دکتر رضا مختاری با بیان اینکه زمان ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در کل کشور از دهم تا بیستم اسفندماه بود و اکنون این زمان تا ۲۵ ماه جاری تمدید شد، اظهار داشت: متقاضیان می توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد در رشته مورد علاقه ثبت نام نمایند.
✍🏼 وی افزود: این آزمون تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و پس از آن در مهر سال ۱۴۰۱ آموزش پذیرفته‌شدگان آغاز خواهد شد. یکی از مزایای آزمون فراگیر مربوط به منابع است و این منابع در واقع همان دروس ترم یک است؛ در نتیجه دانشجویان فراگیر یک ترم پیش می‌افتند.
✍🏼 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور فرصت بسیار خوبی برای افرادی از جمله کارمندان دستگاه‌ها، نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی است و از آنجا که این افراد فرصت کافی برای حضور در کلاس ندارند، می‌توانند از فایل‌های ضبط شده و کلاس‌های غیرحضوری استفاده کنند.
مختاری در رابطه با شرایط تسهیلات این مرکز علمی گفت: در بین دانشگاه‌هایی که شهریه دریافت می‌کنند، دانشگاه پیام‌نور پایین‌ترین مبلغ را دریافت می‌کند و امکان ادامه تحصیل در شرایط غیرحضوری مطلوبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر مواد گفته شده این دانشگاه تسهیلات وام دانشجویی را به صورت مطلوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و این مسئله باعث کاهش مشکلات مالی می‌شود.

شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰

🌐isfahan.pnu.ac.ir
📱instagram.com/Isfahan.pnu.ac.ir
🆔t.me/Isfahan_pnu_ac_ir
🎙️ روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر